یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

چاپ بروشور

مركز تخصصي انواع خدمات چاپي بصورت آنلاين در كشور

۶۷ بازديد

چاپ بروشور

شما مي توانيد يك چاپ بروشور سفارشي داشته باشيد. ما مي توانيم در چاپ متين هر بروشور سفارشي را براي شما هم طراحي و چاپ كنيم. سعي كنيد ميزان سفارش بروشور خود را بالاتر ببريد زيرا اين امر باعث مي شود قيمت چاپ بروشور براي شما كمتر محاسبه شود. ما با استفاده از بهترين تجهيزات و دستگاه هاي بروز دنيا و با بالاترين كيفيت رنگي بروشور شما را به چاپ مي رسانيم. ما همچنين مي توانيم با استفاده از يك سيستم حمل و نقل پيشرفته با كمترين هزينه و زمان محصول سفارشي تان را به دستتان برسانيم.


چاپ متين ارائه دهنده تخصصي ترين خدمات انواع چاپ در ايران به صورت مستقيم

دسترسي سريع خدمات چاپ بروشور

بروشور گلاسه ۱۳۵ گرم

بروشور گلاسه ۱۷۰ گرم

بروشور گلاسه ۱۲۰ گرم

بروشور تحرير ۸۰ گرم

چاپ بروشور گلاسه ۱۳۵ گرم

از جنس هاي پركاربرد چاپ بروشور در لت هاي متفاوت استفاده از گلاسه ۱۳۵ گرم مي باشد. در بازار از برگه گلاسه ۱۳۵ گرم علاوه بر بروشور براي تراكت ،پاكت ها و چاپ انواع پوستر ها نيز استفاده مي شود. كليه چاپ بروشور هاي برروي گلاسه ۱۳۵ گرم به صورت ۴ رنگ ( فول رنگي ) مي باشد و كيفيت چاپ برروي اين برگه بسيار مطلوب و رنگ ها همگي براق و اشباع مي باشند. چاپ بروشور گلاسه ۱۳۵ گرم به صورت دورو ميسر مي باشد. قيمت چاپ بروشورگلاسه ۱۳۵ گرم ذكر شده براي ۱ و يا ۲ خط تا و يا به اصلاح ۲ لت و يا ۳ لت مي باشد.

براي ايجاد فضاي اطمينان در زمان برش توصيه مي شود لوگو و ساير نوشته هاي خود را حداقل به ميزان ۵ ميليمتر از لبه هاي كار فاصله دهيد.

سفارش آنلاين چاپ بروشور ۱۳۵ گرم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.