یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

چاپ ليبل سي دي ( CD )

مركز تخصصي انواع خدمات چاپي بصورت آنلاين در كشور

۲۲ بازديد

يكي ديگر از ابزار هاي اطلاع رساني و ارائه خدمات به مشتريان براي انتقال اطلاعات و يا گزارشات امروزه همچان استفاده از لوح هاي فشرده CD و يا DVD مي باشد. چاپ ليبل سي دي در مركز تخصصي چاپ متين برروي جنس مختلف كاغذ هاي پشت چسب دار همچون ليبل با روكش يووي و يا ليبل با روكش سلفون براق مي باشد. چاپ ليبل سي دي و يا چاپ ليبل دي وي دي در اين مركز به صورت فول رنگي انجام مي شود و كليه رنگ هاي چاپ شده بسيار شفاف و درخشنده خواهند بود. تحويل و چاپ ليبل سي دي هم به صورت برش خورده كامل و هم به صورت نيم تيغ ميسر مي باشد. علاوه بر چاپ ليبل سي دي فوري ، چاپ پاكت سي دي هم در دو شكل و طرح زيبا امكان پذير مي باشد كه مي توانيد به صورت آنلاين اقدام به ثبت سفارش آن نماييد.

چاپ متين ارائه دهنده تخصصي ترين خدمات انواع چاپ در ايران به صورت مستقيم

سفارش آنلاين چاپ ليبل سي دي

چاپ ليبل سي دي

دسترسي سريع خدمات چاپ ليبل سي دي

ليبل يووي

ليبل سلفون براق

 

چاپ ليبل سي دي ( CD ) با روكش يووي

يكي از رايج ترين و مرسوم ترين انواع ليبل هاي موجود براي چاپ ليبل سي دي ( CD ) چاپ ليبل با روكش يووي مي باشد. اين نوع ليبل هم به دليل استقامت و هم به دليل قيمت مناسب تر بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. چاپ ليبل CD يا DVD با روكش يووي مشابه چاپ ليبل عمومي با سيستم افست و روي شيت عمومي چاپ مي شود و كليه رنگ هاي چاپ شده كاملا سفاف و درخشنده هستند.

چاپ ليبل سي دي با روكش يووي با دو سرعت چاپي انجام مي شود و سايز طراحي شما مي بايست در سايز ۱۳ در ۱۳ باشد كه البته بعد از برش به ابعاد استاندارد ۱۲ در ۱۲ برش خواهد خورد. لذا توصيه مي شود براي طراحي ، از قالب آماده طراحي مجموعه كه در جدول ليست قيمت موجود مي باشد براي طراحي استفاده شود.

سفارش آنلاين چاپ ليبل CD با روكش يووي

مشخصات چاپ ليبل CD و يا DVD با روكش يووي :

  • ساخت ليبل يووي مخصوص چسباندن روي لوح هاي فشرده
  • چاپ در سايز استاندارد
  • براي طراحي و سايز بندي ليبل لوگو و ساير نوشته هاي مهم خود را ۳ ميليمتر از اطراف فاصله دهيد.
  • چاپ استيكر در فرم عمومي عالي بوده و هيچگونه محدوديت رنگ ندارد.
  • قيمت هاي جدول براي تيراژ ۱۰۰۰ عدد مي باشد.
  • كليه قيمت چاپ ليبل به تومان مي باشند.

 

سايز طراحي (cm)۱۰ روزكاري۵ روزكاريقالب طراحي
13x13 362.000 386.000

زمان هاي تحويل ليبل سي دي

  • روز قيد شده تعداد روز هاي كاري هفته مي باشد.
  • در صورت آماده شدن قبل از موعد اطلاع داده خواهد شد.

 

چاپ ليبل سي دي ( CD ) با روكش سلفون براق

يكي ديگر از خاص ترين و زيباترين سري هاي ليبل سي دي و يا دي وي دي مجموعه چاپ ليبل سي دي با روكش سلفون براق مي باشد كه با وجود افزايش قيمت جزيي نسبت به ليبل يووي استحكام و مقاوت فوق العاده اي به اين محصول مي بخشد كه باعث درخشندگي و زيبايي دو چندان اين محصول ميشود. تفاوت اين ليبل با ليبل يووي در نوع روكش آنهاست و از لحاظ چسبندگي و كيفيت چاپ در يك سطح هستند.

چاپ روي ليبل سي دي با روكش سلفون براق به صورت افست چاپ مي شود و اين محصول با ۲ سرعت چاپي ۵ روزكاري و ۱۰ روزكاري چاپ مي شود و مي بايست سايز طراحي شما در سايز ۱۳ در ۱۳ باشد كه البته بعد از برش به ابعاد استاندارد ۱۲ در ۱۲ برش خواهد خورد. لذا توصيه مي شود براي طراحي ، از قالب آماده طراحي مجموعه كه در جدول ليست قيمت موجود مي باشد براي طراحي استفاده شود.

سفارش آنلاين چاپ ليبل CD با روكش سلفون براق

مشخصات چاپ ليبل CD و يا DVD با روكش سلفون براق :

  • ساخت ليبل سلفون براق مخصوص چسباندن روي لوح هاي فشرده
  • چاپ در سايز استاندارد
  • براي طراحي و سايز بندي ليبل لوگو و ساير نوشته هاي مهم خود را ۳ ميليمتر از اطراف فاصله دهيد.
  • چاپ استيكر در فرم عمومي عالي بوده و هيچگونه محدوديت رنگ ندارد.
  • قيمت هاي جدول براي تيراژ ۱۰۰۰ عدد مي باشد.
  • كليه قيمت چاپ ليبل به تومان مي باشند.
سايز طراحي (cm)۱۰ روزكاري۵ روزكاريقالب طراحي
13x13 379.000 409.000

زمان هاي تحويل ليبل سي دي

  • روز قيد شده تعداد روز هاي كاري هفته مي باشد.
  • در صورت آماده شدن قبل از موعد اطلاع داده خواهد شد.

همواره يكي از رايج ترين و متداول ترين ابزار براي معرفي يك محصول ، چاپ و چسباندن ليبل برروي آن مي باشد. چاپ ليبل برروي كاغذ هاي پشت چسب دار در مركز تخصصي چاپ متين برروي كاغذ هاي متنوعي انجام ميشود كه شما مشتريان گرامي مي توانيد به صورت آنلاين و از طريق اتوماسيون اختصاصي مجموعه نسبت به ثبت سفارش انواع ليبل در سايز ها و قطر هاي متنوع اقدام نماييد.

اين وظيفه ايست كه مجموعه تخصصي چاپ متين بر طبق اساس نامه بر خود لازم مي داند كه در گذر زمان و در هر موقعيت اقتصادي و يا سياسي بالاترين كيفيت را در اختيار مشتريان گرامي و بزرگوار خود قرار دهد.

فرم سفارش چاپ ليبل

 

زمان تحويل چاپ ليبل CD و يا DVD

به طور معمول چاپ ليبل سي دي اززان اين مركز در دو بازه زماني ۵ روزكاري و ۱۰ روزكاري متناسب با انتخاب شما بزرگواران چاپ و در دفتر تهران آماده ارسال مي باشد. ( طبيعتا جمعه و ايام تعطيل رسمي شابل روزهاي كاري نميباشد. )

 

انواع ليبل پشت چسب دار

در اين مركز انواع ليبل ها با برش مستطيل از سايز ۸٫۵x4.8 تا سايز ۳۴x48 انجام مي شود. طبيعي هر ليبلي با برش گرد و يا برش خاص و يا ليبل سي دي كه در اين ابعاد قرار بگيرد امكان چاپ دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.