شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

طراحي پاكت نامه با ورد

مركز تخصصي انواع خدمات چاپي بصورت آنلاين در كشور

۲۸ بازديد

در دنياي كه ما در آن زندگي ميكنيم پر از نرم افزار هاي متنوع و پيچيده كه براي هر كاري كه ما قصد انجام آن را داشته باشيم ، نرم افزاري براي آن تعبيه شده است. كار با هريك از اين نرم افزارها علاوه بر مزيتي كه دارند بايد مدت زيادي وقت خودمان را صرف يادگيري از اين نرم افزارها بكنيم. بخصوص براي زماني كه ما قصد اجراي يك كار بسيار خاصي را نداريم، صرف وقت گذاشتن بر روي اين نرم افزارها شايد از حوصله و توان ما خارج باشد لذا سعي مي كنيم براي انجام كارهاي پيش پا افتاده خود از يكسري نرم افزارهايي كه تخصصي حداقلي و يا حداقل ديد كلي نسبت به آنها داريم استفاده كنيم. يكي از اين نرم افزارها كه در بين مردم بسيار محبوب و كاربردي مي باشد مجموعه نرم افزار هاي Microsoft office است كه از بين مجموعه اين نرم افزارها نرم افزار Word بسيار محبوب و كاربردي مي باشد كه بيشتر براي تايپ و نگارش بسياري از متون از اين نرم افزار استفاده مي شود در حاليكه مي توان از اين نرم افزار به ظاهر ساده كارهاي بسيار زيبا و خارق العاده ايي كه چشم هر ببينيده ايي را به خودش جذب كند استفاده كنيد. ما در مقالات متعددي به بخش هايي از توانمندي هاي اين نرم نرم افزار اشارات مختصري كرديم كه از جمله اين مقالات ” طراحي سربرگ در ورد ” ” طراحي كارت ويزيت با ورد” مي باشند. در حال حاضر ما قصد آن را داريم به گوشه ايي ديگري از ويژه گي هاي خارق العاده اي اين نرم افزار اشاره بكنيم. شما مي توانيد با استفاده از امكانات مندرج در اين نرم افزار طراحي پاكت نامه با ورد را داشته باشيد كه در نوبه خودش بسيار ساده ولي بسيار كاربردي براي افرادي كه حوصله كار با نرم افزارهاي پيچده و سخت گرافيكي ندارند و فقط شما كافي است با مطالعه مقاله طراحي پاكت نامه با ورد را تا انتها مطالعه بفرماييد تا به دستاوردهاي بسيار ويژه ايي در كار با نرم افزار ورد برسيد. شما با استفاده از اين نرم افزار ها نيازي به هزينه كردن اضافي براي طراحي پاكت نامه خود نداريد و با انتخاب چاپخانه مناسب مي توانيد چاپ پاكت نامه فوري و بسيار زيبايي داشته باشيد.اساس آموزش اين مقاله مطابق با Word 2016 مي باشد.

در نرم افزار ورد شما مي توانيد به چند طريق به طراحي و سپس چاپ پاكت نامه برسيد كه هر دو روش بسته به نياز خودتان مي توانيد يكي را انتخاب كنيد.

روش اول

روش اول بسيار ساده و كاربردي مي باشد و هركسي مي تواند از اين طريق چاپ پاكت نامه ارزان قيمت و زيبايي داشته باشد.

در اين روش شما كافي است در سربرگ File برروي گزينه New كليك كرده و سپس در كادر جستجوي بالا كلمه envelope را جستجو كنيد.

envelope-1

envelope-2

شما مي بينيد با يك جستجوي ساده در اين قسمت انواع مختلف از پاكت نامه را به راحتي مشاهده مي كنيد و با انتخاب يكي از پاكت نامه ها پنجره ايي براي شما باز مي شود.

در پنجره باز شده برروي گزينه creat كليك كرده (توجه داشته باشيد بايد سيستم شما به اينترنت متصل باشد).

envelope-3

پس از دانلود پاكت نامه مورد نظر شما از سرورهاي Microsoft office پاكت نامه مورد نظر شما ظاهر مي شود.

در پنجره ظاهر شده شما مي توانيد با تغيير نوشته ها و تصاوير، لوگو و يا هر نوشته ايي كه مورد نظرتان است جايگزين نوشته هاي پاكت نامه دانلود شده بكنيد.

طراحي پاكت نامه با-ورد

روش دوم

در روش دوم كه بيشتر براي ارسال نامه توسط ايميل بكار مي رود ولي شما مي توانيد با استفاده از اين امكانات يك پاكت نامه اختصاصي بسته با سايز و تصاوير دلخواه خود ايجاد كنيد.

مرحله اول

در اين مرحله شما كافي است برروي سربرگ Mailings در Microsoft office2016 كليك كنيد.

Envelopes-2-1

مرحله دوم

در اين مرحله كافي است برروي گزينه Envelopes كليك كنيد.

Envelopes-2-2

مرحله سوم

در اين مرحله در پنجره باز شده و در قسمت Delivery address مي توانيد آن آدرسي كه قرار است ارسال بشود را نيز درج كنيد.

Envelopes-2-3

مرحله پنجم

در اين مرحله در قسمت option نيز شما به يكسري از تنظيمات پاكت نامه خود دسترسي پيدا مي كنيد كه مي توانيد اندازه پاكت نامه ، نحوه قرارگيري نوشته ها و در قسمت  Printing option نيز مي توانيد نحوه قرارگيري پاكت نامه را مشخص بكنيد.

Envelopes-2-4

مرحله ششم

سپس با زدن برروي گزينه Add to Document تغييرات نوشته هاي خودتان را مشاهده بكنيد و يا با زدن برروي گزينه Print پاكت نامه خودتان را پرينت بگيريد.

Envelopes-2-5

Envelopes-2-6

اميدوار هستم با خوانده اين مقاله مختصر ولي كاربردي در خصوص طراحي پاكت نامه با ورد نهايت استفاده و بهره را برده باشيد. اميداور هستيم بتوانيد شما در رسيدن به اهدافتان ياري كرده باشيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.