شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

طراحي كارت ويزيت با ورد

مركز تخصصي انواع خدمات چاپي بصورت آنلاين در كشور

۲۶ بازديد

اگر نيازمند طراحي كارت ويزيت عجله اي هستيد و تخصصي در نرم افزارهاي سخت گرافيكي نداريد ولي دوست داريد خودتان كارت ويزيت خودتان را طراحي كنيد مي توانيد با استفاده از نرم افزارها ساده ورد يك كارت ويزيت بسيار حرفه و زيبايي رو ايجاد كنيد. شما كافي لوگوي كسب و كار خودتان را داشته باشيد تا با جايگزاري كردن در ورد به راحتي بتوانيد يك طراحي كارت ويزيت با ورد را داشته باشيد. شما مي توانيد از سمپل هاي موجود در ورد براي كارت ويزيت خودتان نيز استفاده كنيد.

شما به دو صورت مي توانيد طراحي كارت ويزيت با ورد داشته باشيد يكي به روش نمونه هاي آماده در ورد و ديگري با استفاده از Table هاي موجود در ورد نيز كارت ويزيت خودتان را نيز طراحي كنيد.

اميداوار هستيم شما بتوانيد با استفاده از اين چند گام ساده يك كارت ويزيت بسيار حرفه اي و خارق العاده اي را ايجاد كنيد به طوريكه قيمت چاپ كارت ويزيت براي شما بسيار ارزان تر تمام شود و همچنين هيچ كس باورش نشود شما طراحي كارت ويزيت با ورد داشته ايد و اين نكته هم هست طراحي بسيار خوب باعث چاپ كارت ويزيت خوب هم ميشود.

اين آموزش ها مطابق با 2016 Microsoft Word مي باشد و در ساير نسخه ها ورد هم كاربرد دارد ولي ممكن است برخي از قسمت هاي آن جابجا شده باشد.

روش اول طراحي كارت ويزيت

مرحله اول

در قسمت بالاي نرم افزار برروي گزينه File كليك كنيد و سپس برروي گزينه NEW كليك كنيد اين كار باعث مي شود شما يك فايل جديدي رو باز كنيد. اين كار باعث مي شود شما تعداد زيادي كارت ويزيت مشاهده كنيد.

business card1

business card2

مرحله دوم

در پنجره باز شده در قسمت جستجو  business card templates  را سرچ كنيد و طرح هاي رايگان مختلفي را مشاهده مي كنيد كه شما مي توانيد براي كارت ويزيت هاي خودتان از آن استفاده كنيد و سپس چاپ كارت ويزيت داشته باشيد. شما مي توانيد با استفاده از اين نمونه ها هم بصورت عمودي و هم بصورت افقي طرحي را انتخاب و سپس به چاپ برسانيد.كافي است يكي از طرح ها را انتخاب كنيد تا طرح دلخواه شما دانلود و به نمايش در بيايد.

business card3

business card4

مرحله سوم

شما مي توانيد لوگوي خودتان را در قسمتي كه بصورت پيش فرض كارت ويزيت قرار دارد جايگزاري بكنيد. همچنين شما مي توانيد تصوير پس زمينه و يا هزچيز ديگري را جايگزين طرح انتخابي پيش فرض بكنيد.

هر موضوعي كه باب ميل شما هم نبود نيز به راحتي مي توانيد آن را تغيير بدهيد. كافي است بر روي آن دوبار كليك كنيد و سپس يا آن را تايپ و يا تغييرش بدهيد.

طراحي كارت ويزيت با ورد4

business card6

business card7

مرحله چهارم

در اين مرحله پس از تكميل طرحتون مي توانيد در سربرگ File برروي Print كليك كرده و نسخه خودتان را پرينت و يا اينكه مي توانيد در سربرگ File برروي Save as كليك كرده و فايل خودتان را به هر فرمتي كه دوست داريد تغيير بدهيد.

business card8

business card9

روش دوم طراحي كارت ويزيت

در اين مرحله شما ديگري نيازي به طرح هاي محدود ورد ندارد و مي توانيد بصورت كاملا مستقل طرح خودتان را به راحتي طراحي كنيد.

مرحله اول

در اين مرحله در سربرگ Insert برروي گزينه Table كليك كرده و جدولي  2 در 5 را انتخاب مي كنيد.

business card2-1

business card2-2

مرحله دوم

و در قسمت ستاره كنار پنجره باز شده كليك راست بزنيد و برروي گزينه Table Properties مي زنيد و سپس تنظيمات جدول را نيز مي توانيد در اين قسمت تنظيم بفرماييد.

business card2-3

مرحله سوم

و در پنجره هاي باز شده نيز مي توانيد نوشته و عكس مورد نظرتون رو در آن پنجره ها وارد كنيد.

business card2-4

در انتها شما نيز مي توانيد چاپ كارت ويزيت ارزان قيمت و يا چاپ كارت ويزيت فوري داشته باشيد بدون كوچك ترين هزينه با سليقه خودتان.

اميدوارهستيم مقاله طراحي كارت ويزيت با ورد براي شما مفيد بوده باشد. اگر تمايل داشتيد طراحي با فتوشاپ را آموزش ببينيد مي توانيد مقاله طراحي تراكت با فتوشاپ را مطالعه بفرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.