یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

مزيت چاپ بادكنك

مركز تخصصي انواع خدمات چاپي بصورت آنلاين در كشور

۵۷ بازديد

در گذشته بادكنك هاي بسيار محدودي در زندگي ما وجود داشت و معمولا با يك شكل و ظاهر خاصي در زندگي ظاهر مي شدند و هر وقت صحبتي از بادكنك به ميان مي آمد ذهن ما به سمت اون سري از بادكنك ها مي رفت. ولي در دنياي فعلي در حوزه چاپ بادكنك تنوع بسيار زيادي چه از لحاظ سايز و اندازه و چه از لحاظ كارايي و جنس و ابعاد مختلف كه هركس بسته به نياز خود يكي از اين انواع بادكنك را انتخاب مي كند.

در گذشته بادكنك ها تنها به عنوان يك اسباب‌بازي در بين بچه در نظر گرفته مي شود اما اكنون از آن‌ها براي موقعيت‌ها و اهداف مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند. در حال حاضر از چاپ بادكنك  براي اهداف تجاري و هم براي تبليغات و ترويج يك رويداد يا براي ارائه يك محصول يا خدمات به كار مي‌روند. معمولا در خصوص چاپ بادكنك در مكان و در محل هاي پر رفت آمد نصب و راه اندازي مي شود.معمولا  چاپ بادكنك ها را براي تزيين مجالس عروسي  ، انتخابات ، نمايشكاه ، تولد ، افتتاحيه ها و بسياري موارد ديگر مورد استفاده قرار مي گيرد.

مزيت چاپ بادكنك بسيار زياد و متنوع مي باشد. چاپ بادكنك بعنوان يك كالا ارزان قيمت نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي مي باشد و در كل قيمت چاپ بادكنك بشدت مناسب مي باشد. مزيت ديگر چاپ بادكنك وزن سبك و قابل حمل آن مي باشد و طرفدار هاي بسيار زياد و مخصوص به خودش را دارد.

بادكنك هاي چاپي، بسته به نيازهاي يك فرد، در اندازه‌هاي مختلف و در شكل‌ها و رنگ‌هاي مختلف وجود دارد. اين نوع شيوه تبليغات منحصر به فرد سبب مي شود مشتريان را به سمت شما هدايت بكند و منجربه افزايش محبوبيت شما و خدمات شما مي شود. وقتي شما طرحي روي بادكنك چاپ مي كنيد و اين بادكنك در فضاي عمومي در حركت باشد سبب مي شود طرح شما در ذهن و خاطره همه قرار بگيرد.

اگر قصد چاپ بادكنك را داريد بايد چند نكته را توجه كنيد:

متن ساده و طرح ساده

سعي كنيد براي چاپ بادكنك خود از يك متن ساده و خوانا استفاده بكنيد و اگر قصد داريد يك طرح گرفيكي برروي بادكنك خود استفاده كنيد از يك طرح بسيار ساده مثل يك لوگو روي بادكنك خود استفاده بكنيد زيرا طرح هاي پيچيده و متن هاي ناخوانا هنگامي كه قرار است از دور ببينيد اصلا پيدا و عملا چاپ بادكنك شما بلا استفاده مي شود.

رنگ بادكنك

انتخاب و رنگ بادكنك هم نيز يكي ديگر از فاكتور هاي مهم براي بهتر ديده شدن طرح و نوشته شما مي باشد و سعي كنيد از رنگ هايي استفاده بكنيد كه جذابيت و كشش بسيار براي مخاطب داشته باشد.

رنگ چاپ بادكنك هم نيز تاثيرگذاري بسيار بالايي دارد به گونه اي كه هرچه رنگ چاپ با رنگ بادكنك متناسب باشد ديد بهتري براي مخاطب خواهد داشت.

اصول چاپ بنر

بادكنك‌هاي چاپي مانند بيلبوردهاي كوچك كار مي‌كنند. براي تاثير بيشتر، سعي كنيد تنها از چند كلمه كوتاه استفاده كنيد و به پيامي كه مي‌خواهيد منتقل كنيد اشاره كنيد.

مزيت چاپ بادكنك اين است كه شما با هزينه بسيار ناچيز مي توانيد يك تبليغات بسيار جذاب و پر بيننده اي رو را براي خود ايجاد كنيد. بادكنك وسيله اي است كه براي جذب بسياري از كودكان در نمايشگاه ها بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين وجود بادكنك مانند يك آگهي تلويزيوني در سطح شهر عمل مي كند و هركسي كه بادكنك شما را در دست داشته باشد مانند يك  رسانه عمل مي كند.

اگر به دنبال يك استراتژي بازاريابي بسيار خوب هستيد، با استفاده از چاپ بادكنك فوري مي‌توانيد به شركت و سازمان خودتان كمك بكنيد.

مزيت چاپ بادكنك بسيار زياد است كه در يك مقاله نمي شود خلاصه كرد و همه موارد را بيان كرد ولي اميدوار هستيم بتوانيم در ساير مقالات به بخش هاي ديگر مزيت چاپ بادكنك بپردازيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.