شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آموزش چاپ پازل در خانه

مركز تخصصي انواع خدمات چاپي بصورت آنلاين در كشور

۵۴ بازديد

همه در هنگام مناسبت ها مثل تولد ، سالگر ازدواج ، فارغ التحصيلي و .. . به دنبال يافتن يك كادو بسيار زيبا و ماندگار و قشنگي مي گيرديم كه بتوانيم توسط آن هديه شخص مورد نظر خودمان را خوشحال بكنيم به گونه اي كه هر وقت آن هديه رو مشاهده مي كند به ياد ما بيافتد.

برخي از هديه ها ممكن جنبه مادي بسيار بالايي نداشته باشد ولي ما مي توانيد ارزش بسيار زيادي به آن ببخشيم.

ما سعي كرديم در اين مقاله يك ايده بسيار زيبا و تا حدودي خاص و جذاب براي شما بيان بكنيم و آن آموزش چاپ پازل در خانه هست كه شما مي توانيد توسط اين هديه بسياري از دوستان خودتان را خوشحال بكنيد.

اين سوال براي شما پيش مياد كه چطور مي توانيم اين هديه را در خانه و با وجود نبود امكانات اقدام به اين كار بكنيم.

ما سعي ميكنيم در اين مقاله بصورت گام به گام آموزش هاي لازم در اين خصوص را براي شما بيان بكنيم كه براحتي بتوانيد يك چاپ پازل فوري و ارزان در خانه به چاپ برسانيد.

توصيه اول ما اين است كه شما مي توانيد اين كار را به شركت هايي كه خدمات چاپ پازل را انجام ميدهند واگذار بكنيد و يا اينكه مي توانيد با يك ذره دقت و حوصله به راحتي خودتان مي توانيد اين كار را در منزل انجام بدهيد.

ابزار مورد نياز:

پازل كتد دار و يا قابليت جذب جوهر – انتخاب عكس دلخواه – چاپ برروي كاغذ توسط دستگاه هاي رنگي( بهتر است كاغذ سابلميشن و جوهر بكار رفته در آن جوهر مخصوص سابليميشن باشد) – اتو – چسب نسوز

روش اول:

در اين مرحله كافي است شما يك عكس زيبا و مورد دلخواه خودتان را انتخاب بكنيد. سعي كنيد عكس از كيفيت و وضوح بسيار مطلوبي برخوردار باشد به گونه اي كه جزئيات تصوير در آن پيدا باشد . نكته قابل توجه اين است كه هرچه كيفيت عكس شما بهتر باشد كيفيت چاپ شما هم به مراتب افزايش پيدا ميكند.

روش دوم:

در اين مرحله سعي بكنيد عكس دلخواه خودتان را برروي كاغذ چاپ بكنيد. شما بايد از چاپگر هاي رنگي در اين كار استفاده بكنيد دقت داشته باشيد براي مطلوبيت هر چه بيشتر عكس برروي پازل از كاغذ سابليميشن و جوهر سابليميشن استفاده بكنيد.

شما اگر ابزار اين كار را نداريد مي توانيد توسط شركت هايي كه در اين حوزه مشغول فعاليت هستن اين كاغذ و اين نوع چاپ را تهييه بفرماييد.

دقت داشته باشيد شما بايد متناسب با سايز پازلي كه تهييه كرده ايد عكس خودتان را متناسب با آن پازل به چاپ برسانيد.

روش سوم:

در اين مرحله كافي است كاغذي را كه طرح خودتان را برروي آن به چاپ رسانده ايد را برروي پازل قرار بدهيد. دقت داشته باشيد بايد نهايت دقت را در ست كردن كاغذ برروي پازل را داشته باشيد.  هرگونه ايراد و نواقص در تنظيم كردن اين عكس برروي پازل بكار ببريد ممكن است كار خودتان را خراب بكنيد و بخشي از پازل خودتان را كج و يا بخشي از آن سفيديش باقي بمونه و كارتون خراب بشود. براي جلوگيري از اين موارد كافي است وقتي شما عكس را روي پازل ست مي كنيد با چسب نسوز سعي بكنيد به دقت عكس را محكم برروي پازل قرار بدهيد تا وقتي حرارت مي بيند اين عكس شما جابجا نشود زيرا كوچكترين جابجايي عكس برروي پازل سبب تار شما عكس شما مي شود و كار شما را خراب ميكند. در نتيجه سعي بكنيد نهايت دقت را در اين كار داشته باشيد.

روش چهارم

در اين مرحله شما سعي كنيد اتو خودتان را در بالاترين دما تنظيم بكنيد و اگر شما اتوي بخار داريد سعي بكنيد از آب و يا هرگونه مايعاتي در گرم كردن كار خود جلوگيري بكنيد زيرا سبب مي شود رنگ هاي چاپ شده روي كاغذ پخش بشود.

سعي بكنيد هر نقطه را به مدت ۴۰ ثانيه در بالاترين دماي اتو آن را گرم نگهداريد و هر وقت يك ناحيه ۴۰ ثانيه اش كامل شد اتو را در قسمت ديگر اتو قرار بدهيد تا اين دما به همه قسمت هاي پازل سرايت بكند.

دقت داشته باشيد در اين مرحله كه اتو را برروي قسمت هاي مختلف پازل جابجا ميكنيد كاغذ روي پازل جابجا نشود.

بعد از اين مرحله وقتي به اين نتيجه رسيديد كه حرارت به همه قسمت هاي پازل رسيده كاغذ را از روي پازل جدا بكنيد.

حالا شما يك پازل بسيار زيبا و خانگي خواهيد داشت كه با يك بسته بندي و كادوي مناسب به راحتي مي توانيد پازل خودتان را هديه بدهيد.

ما سعي كرديم در اين مقاله آموزش چاپ پازل در خانه را بطور مختصر و ساده براي شما بيان كرده باشيم و شما بتوانيد با استفاده از اين آموزش به راحتي چاپ پازل زيبا و قشنگي را به چاپ برسانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.