پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

چاپ متين، ارائه تخصصي خدمات آنلاين چاپ

مركز تخصصي انواع خدمات چاپي بصورت آنلاين در كشور

۵۱ بازديد

مركز تخصصي چاپ متين ، اين افتخار را دارد كه در سال هاي حضور خود در عرصه چاپ و تبليغات كشور و به علت داشتن ايده هايي نو و تصميمات به موقع و داشتن نيروها و كارشناسان متخصص در اين حوزه صنعت چاپ كشور اقدامات و تاثير به سزاي خود را در اين بازار بگذارد و از جهات مختلف نسبت به ارائه خدمات مطلوب تر چاپ و تبليغات به صورت آنلاين ( در كنار ساير روش ها ) و در جهت رضايت مندي هرچه بيشتر مشتريان گرامي و به خصوص مشتريان عزيز شهرستاني و به دليل دور بودن از بازار بزرگ چاپ در پايتخت كشور شرايط و زير ساخت هاي لازم براي بهره مندي بيشتر از خدمات با كيفيت و البته ارزان قيمت را فراهم آورد.

مجموعه بزرگ چاپ متين اين افتخار را دارد كه به دليل تنوع بالاي خدمات در حوزه هاي مختلف صنعت چاپ به عنوان يكي از پيشتازان اين عرصه شناخته و به سرعت جاي خود را در اين بازار بزرگ باز و هزاران مشتري عزيز از خدمات اين مجموعه بهره مند هستند. مركز تخصصي چاپ و تبليغات متين اين افتخار را دارد كه كليه مجوزات رسمي براي فعاليت در عرصه اينترنتي و آنلاين كشور از جمله مجوز اعتماد الكترونيك دوستاره و همچنين مجوز مركز فناوري اطلاعات را كسب كند.

برخي از خدمات مركز تخصصي چاپ متين

مجموعه چاپ متين اين افتخار را دارد كه در حال حاضر در چهار حوزه چاپ افست ، چاپ ديجيتال ، چاپ سيلك و همچنين چاپ سابليميشن حضور فعال داشته باشد؛ كه به طور خلاصه در اين مطلب سعي خواهد شد به برخي از اين خدمات اشاره شود.

بخش چاپ افست در مركز چاپ متين

چاپ افست يكي از رايج ‌ترين و مقرون به صرفه ترين شيوه‌هاي چاپ تيراژ بالا در كشور و البته دنيا مي‌باشد. امروزه از چاپ افست براي چاپ انواع كتاب ، كارت ويزيت ، تراكت ، سررسيد ، ساك دستي ، كاتالوگ ، بروشور ، پوستر ، سربرگ‌ هاي اداري ، ست هاي مديريتي ، پاكت‌نامه ، ليبل ها و ... استفاده مي‌شود. معمولا به دليل نوع سيستم چاپ افست حداقل تيراژ چاپي ۱۰۰۰ عدد مي‌باشد كه البته در سيستم چاپ افست با افزايش تيراژ به دليل استفاده از فيلم و زينك كمتر هزينه هاي چاپ كاهش چشمگيري مي كند و طبيعتا با افزايش تيراژ چاپ هزينه رشد كندتري خواهد داشت.

در ادامه به برخي از موارد پركاربرد چاپ افست اشاره كوتاهي خواهيم كرد...

چاپ انواع كارت ويزيت

در مركز تخصصي چاپ متين يكي از پرمصرف ترين و رايج ترين خدمات ، ارائه چاپ كارت ويزيت هايي با تنوع بسيار بالا و با قيمت بسيار ارزان و البته با كيفيت بسيار بالا مي باشد كه بسيار مورد توجه و استقبال مشتريان گرامي اين مجموعه شده است . مركز چاپ متين كارت ويزيت هاي خود را با ارائه بيش از 50 مدل كارت ويزيت در سايز ها و طرح ها و جنس هاي متنوع و در عين حال با سرعت هاي چاپ متنوع عادي و فوري يكروزه ارائه مي كند كه كليه موارد به تفكيك روي وب سايت توضيح و شرح داده شده است.

چاپ تراكت

يكي ديگر از محصولات پرفروش و پر مصرف بازار كشور چاپ تراكت هاي تبليغاتي مي باشد كه مركز چاپ متين اين افتخار را دارد با ارائه تراكت هاي تبليغاتي در سايز ها و جنس هاي كاغذ بسيار متنوع يكي از كامل ترين بسته هاي چاپ تراكت را در كشور ارائه نمايد.

يكي از محصولات زيبا و لوكسي كه مجموعه چاپ متين افتخار ارائه آن را دارد چاپ تراكت هاي لوكس با كاغذ گلاسه 300 گرم و با روكش سلفون مات و يا براق مي باشد كه توضيحات تكميلي تر بر روي وبسايت مجموعه مي باشد.

چاپ ساك دستي كاغذي

از سري محصولات زيبا و لوكس مجموعه چاپ ساك دستي كاغذي يندي مي باشد كه به خصوص براي ايام انتهايي سال و همچنين براي نمايشگاه ها همواره بسيار مورد استقبال قرار مي گيرد. چاپ ساك دستي هاي كاغذي در اين شركت برروي كاغذ هاي گلاسه 170 گرم با روكش سلفون مات و يا براق و يا برروي كاغذ كرافت 130 گرم انجام ميشود. از ويژگي هاي اين محصول چاپ با تيراژ كم 500 عددي مي باشد كه امكان ثبت سفارش اين محصول برروي سايت ميسر ميباشد.

 بخش چاپ سابليميشن در مركز چاپ متين

روش چاپ سابليميشن و يا به اصطلاح چاپ حرارتي يكي از سيستم هاي چاپي رايج در كشور مي باشد. در اين سيستم چاپي امكان چاپ روي اشياء متنوعي همچون پارچه ، تيشرت ، ليوان ، كلاه ، شال و سويشرت ، انواع پرچم هاي روميزي و تشريفات با كيفيت و ماندگاري بسيار بالا ميسر مي باشد. از ويژگي هاي بسيار حائز اهميت در اين روش چاپي ، امكان چاپ در تيراژ پايين محصولات يعني حتي يك عدد مي باشد كه مركز تخصصي چاپ متين افتخار اين را دارد كه بسياري از خدمات متنوع حوزه چاپ سابليمشن همچون انواع چاپ روي تيشرت و ... با نازلترين قيمت و با بالاترين كيفيت را ارائه نمايد.

 بخش چاپ ديجيتال در مركز چاپ متين

در مركز تخصصي چاپ متين در حوزه سيستم چاپ ديجتال خدمات بسيار متنوعي همچون چاپ عكس ، چاپ پوستر ديواري سفارشي ، چاپ بنر ، چاپ سررسيد و كتاب هاي با سيستم ديجيتالي.

چاپ عكس روي شاسي در اين مركز در لابراتوار تخصصي و كاملا پيشرفته برروي كاغذ هاي متنوعي همچون كاغذ سيلك ، لاستر مات يا براق و كاغذ متاليك چاپ و برروي انواع شاسي با ضخامت هاي متنوع با بالاترين كيفيت نصب ميشوند. شما نيز اگر براي چاپ و نگهداري عكس هاي خود نياز به چاپ با كيفيت داشتيد مي توانيد با مراجعه به وب سايت مركز چاپ متين به صورت آنلاين ثبت سفارش عكس كنيد و كليه عكس هاي خود را با بالاترين كيفيت درب منزل دريافت نماييد.

راه‌هاي ارتباطي با مجموعه چاپ متين

ما همواره در مجموعه چاپ متين تلاش خود را بر اين داشته‌ايم كه بهترين پاسخگويي و كارشناسانه را در اختيار مشتريان گرامي خود قرار دهيم از همين رو خط ويژه زير را در اختيار مشتريان خود قرار داده است.

ساعت كاري مجموعه چاپ متين شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الي ۱۸:۳۰ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

براي ارائه سفارشات مي‌توانيد با شماره تماس ۷۷۶۲۴۲۰۲-۰۲۱ (4 خط ويژه) و يا به وب‌سايت مجموعه به نشاني www.ChapMatin.com مراجعه نماييد.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه اين مطلب، بي‌صبرانه منتظر پاسخگويي به سوالات شما مي‌باشيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.