شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

چاپ متين، بزرگترين سامانه ارائه خدمات آنلاين چاپ

مركز تخصصي انواع خدمات چاپي بصورت آنلاين در كشور

۵۰ بازديد

براساس آخرين تحقيقاتي كه توسط سازمان Pitney Bowes صوت گرفته است 76 درصد صاحبان كسب كار براين معتقند كه موارد چاپي يك ابزار بسيار تاثيرگذار براي انتقال پيام به بازار هدف مي باشد.

دنيايي كه ما در حال زندگي در آن هستيم ، صنعت و تكنولوژي به شدت در حال پيشرفت و بروز شدن مي باشد و تمام جوامع به سمتي پيش مي روند كه اكثر فعاليت هاي روزمره خودشان را بصورت اينترنتي يا از طريق فضاي مجازي و يا از طريق اپليكيشن هاي توسط گوشي انجام دهند.

مجموعه چاپ متين در تلاش است كه بروز ترين خدمات حوزه چاپ را بصورت آنلاين تقديم مشتريانشان بكند.

افراد متخصص در مجموعه چاپ متين با چندين سال سابقه در عرصه خدمات آنلاين تصميم براين گرفتند كه ضعف هايي كه در ارائه خدمات آنلاين در بخش چاپ وجود دارد را با ارائه يك سايت بروز ، كارآمد ، قابل فهم و آسان براي مخاطبين خود برطرف نمايد.

سيستم خدمات آنلاين چاپ متين با بهره گيري از متدهاي بروز جهاني و همچنين با استفاده از خلاقيت هاي افراد كه شاغل در اين مجموعه هستند يك سيستم بروز خدمات رساني به شما ارائه بدهند.

بخش سفارش آنلاين خدمات چاپي سعي براين شده است كه هر شخصي كه آشنايي زيادي با فضاي سفارش آنلاين ندارد با استفاده از چند دكمه ساده و قابل فهم سفارش خودش را به ثبت برساند.

با اين حال افراد شاغل در مجموعه در طول روز به طور كامل آماده پاسخگويي هرگونه سوال و ايراد در خصوص ثبت سفارش و يا آگاهي دادن مشتريان گرامي از تعرفه هاي قيمتي مي باشند.

مزيت بسيار مهم ديگري كه مجموعه دارد قيمت هاي بروز آن و اينكه به راحتي مشتريان عزيز به طور شبانه روزي بدون هيچ گونه نگراني در خصوص قيمت مي توانند سفارش خودشان را به ثبت برسانند.

مزيت ديگري كه سبب اعتبار بخشي بيشتر به شركت شده است وجود كادر مجرب و ماهر كه تمامي افراد شاغل در مجموعه بطور كامل مهارت كافي را براي پاسخگويي و هرگونه ايراداتي كه ممكن است در هنگام ثبت سفارش به مشكل بخورند هستند.

مزيت ديگري كه اين شركت دارد تنوع محصولات چاپي در حوزه هاي مختلف چاپي مي باشد كه نظر هر بيننده اي را به خودش جلب مي كند و باعث مي شود تمامي خدمات چاپي خودش را در حوزه هاي مختلف از چاپ افست گرفته تا چاپ ديجيتال و خدمات چاپ سابليميشن كه به راحتي مي توانند توسط اين شركت به انجام برسانند.

ما در اين مقاله به معرفي بخشي از اين محصولات مي پردازيم:

چاپ كارت ويزيت

خدمات چاپ كارت ويزيت زير مجموعه خدمات افست اين مجموعه مي باشد كه اصلي ترين و پر كاربردترين خدمات اين مجموعه هم مي باشد. به دليل ارزان قيمت بودن و تنوع بسيار بالاي خدمات چاپ كارت ويزيت سبب شده هر مشتري به راحتي محصول مورد نظر خودش را در زمان تحويل مناسب انتخاب و سفارش بدهد.يكي از زير مجموعه هاي چاپ كارت ويزيت، چاپ ليبل مي باشد كه شما مي توانيد با كنار هم قرار دادن چندين ليبل 8.5 در 4.8 ليبل هايي در سايزهاي مختلف به چاپ برسانيد.كه تنوع ليبل ها چه از لحاظ سايز و چه از لحاظ جنس بسيار متنوع مي باشد.

چاپ تراكت

خدمات ديگري كه در اين مجموعه بصورت تخصصي و حرفه اي در جريان است چاپ تراكت مي باشد. چاپ تراكت خدماتي مي باشد كه از گذشته براي معرفي يك برند يا يك محصول بسيار كاربرد اساسي داشته و در اين دوره هم از اين شيوه تبليغات به شدت مورداستفاده قرار مي گيرد. شما در چاپ متين به راحتي مي توانيد انواع مدل تراكت چه از لحاظ زمان تحويل ، جنس تراكت ، تيراژ و سايزهاي مختلف را به راحتي مشاهده بفرماييد و جنس مورد نظر خودتان را سفارش بدهيد و در زمان مقرر شده تحويل بگيريد.

بخشي ديگري كه در خدمات چاپ تراكت وجود دارد بخش چاپ بروشور مي باشد كه زير مجوعه چاپ تراكت مي باشد به اين شكل طرح دلخواه شما پس از چاپ به نسبت هاي مساوي خط تا مي خورد و مورد استفاده قرار ميگيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.